Mätt och glad:)

Har precis avnjutit en tortilla med tacokryddad kyckling, gurka, sallad, tomat, lök och vit kebabsås. Jag orkade ett litet bröd med 5 kycklingbitar.
På hemväg från jobbet idag var jag åter tvungen att svänga förbi affären för att bulla upp med pålägg för det går åt en himskans massa pålägg till alla mellanmålsmackor.
Köpte även llite Kiks godisar och tänke festa till med ett par stycken till kvällen. Jag är barnsligt förtjust i salmiak och lakrits och det tror jag inte något kan ändra på. Har även en salmiaklikör men den har så många procent så jag har inte vågat prova den än, men en vacker dag så. 
Sänder även en värmaden tanke till systeryster som håller på med soppdieten och sitter hemma och fryser. Enda trösten är att det går över och sedan har man energi så det räcker och blir över. Försök att se ljuset i tunneln. 
  


Kommentarer
Postat av: Maya

Åh vad gott med kycklingtortillas. Det ska vi kanske göra ikväll. Tack för tipset!

Mellanmål för mig är youghurt på fm och knäckebröd på em, än så länge i alla fall, det kommer säkert ändras med tiden..:)

2010-01-16 @ 10:21:59
URL: http://denkortavagen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback