Ändring av blogg

Nu har jag fört över alla inlägg från min andra blogg eftersom jag blev utestängd från den och supporten kunde inte hjälpa mig, konstigt nog.
Har inte fört över kommentarerna.
Hoppas det funkar bättre nu.

Idag var jag i vilket fall som helst i kontakt med kirurgen och de hade inte fått den frågan tidigare så det visste de inte. Sköterskan kollade med operation och deras svar var att klämman de sätter på fingertoppen som mäter syremättnaden i blodet måste få kontakt och därför ska man varken ha nagellack eller något annat på naglarna så det blir till att ta bort dem på onsdag.  

Men jag kan ju alltid göra om det efter op.


Kommentarer
Postat av: Maya

Ahaaa.. så det var därför du inte skulle ha varken nagellack eller annat. Då förstår jag.

Själv är jag inne i en nagelbitar period just nu men den slutar med OP hoppas jag..:)

2009-11-24 @ 09:32:18
URL: http://denkortavagen.blogspot.com/
Postat av: Maya

Tack för peppningen.

Banan är jättegott! Hallon hyfsat god, frös in den igår och det gick ganska bra att äta den. Då fick man ju tugga liite i alla fall..:)

Vatten är inte min grej men kör med Fun Light istället. Försöker få i mig massor med vätska men det är svårt..

2009-11-24 @ 12:28:26
URL: http://denkortavagen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback