9:e dagen

Suck, pust, stön, väs vad jobbigt det har varit idag. Hungern från helvetet slog till igen. Inget har hjälpt. Har hällt i mig minst 4 liter vatten för att fylla matsäcken, det brukar hjälpa annars när jag känner hunger, men icke så idag. Har städat som en tok för att sysselsätta mig och inte tänka på det och det gick väl sådär för så fort jag stannade upp kände jag knorret i magen. 

Jag och en kompis hade teaterbiljetter till idag för att se Måsen av Tjechov och gissa om  jag har gruvat mig för det hela dagen pga hungern och det ständiga toaspringet men det gick bra. Kan säga att jag sett bättre pjäser av Tjechov men det var ett effektfullt slut med ett självmord som fick alla att hoppa till i stolarna.

Men summan av kardemumman är att jag har grejat dagen utan att irra mig bort från den rätta vägen, 4 påsar modifast och flera liter vatten. Nu ska jag gå och natta kudden och hoppas på att morgondagen är en lättare dag med mindre hunger. Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback