13:e dagen

Idag har jag inte känt hunger överhuvudtaget, vilket skrämmer mig lite. Men nu är det bara 3 dagar kvar med flyt, skönt.

Körde idag ett 1-timmespass med Jane Fondas Lean Routine och hoppas att det tillsammans med gårdagens båda pass har hjälpt till att öka viktminskningen lite.

jane-fonda

Äldsta sonen med sambo var och hälsade på så jag fixade lite mat, korv med brunsås och potatis. Det togs emot väl av samtliga, själv avnjöt jag en chokladdrink. Jag har inte haft några problem med att laga mat åt övriga familjen förutom de första dagarna då fick de klara sig själva, men det gick ju oxå.

Har börjat kolla på recept inför flytperioden efter op, det ska bli så gott med en hemlagad soppa. Just nu börjar jag bli lite less på sötningsmedelsmaken som stannar kvar så länge efter Modifastdrinkarna. Men som sagt 3 dagar till klarar jag galant.

Jag har även börjat planera vad jag kan purea av julbordet, jag frågade sönerna vad de trodde om att purea köttbullar, leverpastej och skinka tillsammans och blanda ut det med lite julmust. Mums eller vad säger ni:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback