12:e dagen

Det är så skönt att allt fortsätter och gå smidigt med flytet. Idag kom jag dessutom på att jag kanske skulle köra lite koncentrerad träning, lite som i Biggest Loser, träna som en galning och få ner vikten snabbt. Så jag har kört 2 stycken 1 timmes aerobicspass. Jisses vad svettigt det bidde:) Synd bara att jag inte tänkte på det tidigare.

Tänkte att jag kör intensivt nu i helgen för jag ska ju väga mig nu på måndag inför operationen. Jag vet inte hur pass noga de är med att man ska ha gått ner 10% av sin ursprungsvikt för att inte ställa in open. Det vore helt katastrof om det skulle hända.

Förvånansvärt nog har jag inte speciellt ont någonstans ännu men få se hur det känns imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback