Vitt och fluffigt

I ett par dagar har det snöat så vi får en härligt vit och fluffig jul. Det verkar det ju bli över stora delar av sverige, trevligt.
Idag var det väldans mycket jobb är alldeles utpumpad på rådgivning. Vad folk det är i farten och vad mycket de handlar.
Har fortfarande inte kommit in i ståendet och gåendet så mina fossingar är så slut och imorgon jobbar jag till 20:15. Men sedan är jag ledig 4 dagar, skönt.
Idag känns det inte som om jag gjort något annat än ätit hela dagen. Gjorde fiskgratäng igår och det blev kvar så pass mycket att det räckte till två mål så jag tog med mig till jobbet och eftersom jag jobbade från kl 09:45 -19 så var jag tvungen att äta båda huvudmålen på jobbet, men det gick väldans bra. Alla på jobbet är så måna om att jag ska äta i tid och nog ofta så de kommer och frågar mig om det inte är dags att äta.

Måste nog gå och natta kudden så jag orkar stå och gå imorgon igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback