Trötta ben

Herregud, vad trötta ben jag har. Att gå och stå hela dagen på stengolv tar ut sin rätt. Få se hur långe det tar innan jag kmmer in i det igen. Man tycker ju att det borde gå snabbare nu när jag är lättare men vi får se.
Dagen gick annars alldeles utmärkt förutom att jag hade lite svårt att hinna med att dricka nog mycket vatten. Fick jobba på bra här hemma efter jobbet för att få i mig en liter utöver den halva litern jag lyckades få imig på jobbet.

Nu ska jag gå och natta kudden så att jag orkar till jobbet imorgon med nya friska tag.
Vägning igen imorgon bitti, ska bli kul att se om det fortsätter i rätt riktning.

Kommentarer
Postat av: KIKI

Ja ibland får jag kämpa med vattnet...det är inte lätt att dricka när man är mätt...det är ofat att jag inte får i mig 2l vatten...

men men jag kämpar det brukar gå lättare med te...=)

Mums-mumsen såg mumsiga ut =)

sparar receptet!!

Adventskramar

2009-12-20 @ 18:36:00
URL: http://blogg.familjen-ahlgren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback