Sista timmen

Sitter på jobbet sista timmen före julledigt.
Har varit hysteriskt mycket folk idag men just nu har vi bara 2 kunder inne på Apoteket och ingen av dem ska ha recept så jag har tid att blogga.  
Idag har jag vis av erfarenheterna igår inte ätit så stabbig mat utan tog med mig spenatsoppa och kokta ägg.
Igår kändes det som om jag bara åt och åt och jag hann inte bli hungrig mellan varven, men idag har det varit bättre.
Det är inte skönt när man bara känner sig proppmätt hela tiden.

Nu kommer det någon som vill ha ett recept.

Kommentarer
Postat av: KIKI

GOD JUL önskar jag dig och familjen...

jag har fått den finaste julklappen av alla...jag har nått mitt del mål 3...minus 30,3kg på självaste julafton!!!

JULKRAMAR

2009-12-24 @ 10:36:40
URL: http://blogg.familjen-ahlgren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback