Lördag

Då har vi haft sonens kalajs och jag måste säga att det var dålig åtgång på kakorna hur jag än försökte peppa gästerna att äta mera. När jag hade plockat fram allt jag bakat såg jag hur mycket det egentligen var. Så resten åkte tillbaka i frysen.

Själv tog jag ingenting var inte ens sugen. Senare på kvällen tog jag en tesked av tårtan och det var bra med det. Den var väldans god men jag kände inget behov av mera. Helt underbart att inte behöva jobba mot ett sug utan bara kunna känna sig nöjd med så lite. Bara det är värt operationen.

Maten räcker dessutom väldigt länge. Jag köpte lite potatissallad åt familjen att äta till kycklingen jag stekte och det lämnades en liten skvätt av den. Den skvätten har räckt åt mig till 3 måltider. Nu gäller det bara att få in i skallen att jag inte behöver köpa så mycket mat utan att det räcker med mindre.

Imorgon är det vägdag och det är alltid lika spännande, rapport kommer.

Kommentarer
Postat av: Ahlgrenskan =)

JAAAA Visst e det härligt att slippa motarbeta sig själv när det gäller suget efter onyttigheter...!!

Nyfiken på hur det gått för dig denna veckan!!

Kikar snart in igen...efter jag bakat lussebullar =)

KRAMEN

2009-12-13 @ 09:07:07
URL: http://blogg.familjen-ahlgren.se
Postat av: Annika

ja visst är det bra att maten räcker så länge! Problemet ja ghar nu är att eftersom jag bor själv så räcker maten FÖR länge..jag vet inte hur länge mat håller sig innn det blir dåligt..det e lite klurigt! ha en underbar dag! kram

2009-12-13 @ 10:01:08
URL: http://motettlivihogklackat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback