Fredagkväll

Här sitter jag kvällen innan jobbstart och försöker skriva in i schemat hur jag ska ta rasterna och lägga upp mina matintag. Nu hoppas jag bara att alla andra på jobbet tycker det är ok för vi måste byta av varann med rasterna, men det ska väl inte vara något problem.

Det blev inget nytt utan jag syr om en jeansklänning jag har och tar den med leggings istället, det får duga så passar jag på eventuellt i mellandagsrean istället.

Skinkan blev så mör och saftig och god men det tog 12 timmar innan den var klar, men det var det värt.

Nu ska jag gå och se vad jag ska ha på mig imorgon och plocka med alla kort och papper jag behöver ha med mig imorgon. Hoppas jag kommer in i systemet på jobbet för det brukar jag inte göra om jag inte varit där på ett tag och det är 1.5 månad sedan sist så den som lever får se.

Kommentarer
Postat av: KIKI

Önskar dig lycka till på jobbet idag! Tror nog att dina arbetskamrater förstår och byter gänra en rast eller två med dig!

Fiffigt att sy om en klänning!! =)

KRAMEN

2009-12-19 @ 09:49:30
URL: http://blogg.familjen-ahlgren.se
Postat av: B

Hoppas det går bra på jobbet!

B

2009-12-19 @ 14:21:25
URL: http://lyckligagatans.blogg.se/
Postat av: Maya

Hoppas det gick bra på jobbet både med inloggningar och med mattider. Jag kommer inte ha några problem med det då jag ju är sekretrare och kan sitta och fika på min plats..:) Vilken tur..:)

känslan att inte "inte hitta" kläder i rätt storlek måste ha varit speciell, speciellt nu när det gällde att hitta MINDRE kläder.:)

2009-12-19 @ 18:12:48
URL: http://denkortavagen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback